Kärlek..

Would you dance , if I ask you to dance?

Would you run and never look back?

Would you cry, if you se me crying?

Would you save my sole tonight?

Would you die for the one you love?

Hold me in your arms tonight

I can be your hero baby

I can kiss away the pain

I will stand by you forever

You can take my breath away

Älskling, jag gör allt för dig<3

 


Onsdag

Jahapp, idag vaknade jag med migrän så jag fick hoppa skolan. Vaknade ett iallafall och då käk jag lite och började skriva kemirapporten. Sedan runt halv fem drog jag till Jojje, vi åkte till veterinären för att vaccinera, duktiga killen reagerar inte ens för sprutan!<3 Sedan så åkte jag hem för att avsluta kemin och nu är den ivägskickad. Nu ska jag se lite film och sova, imorrn äre genrep ju!

 

I Just Can`t Get Enough, Oh You Make Me Feel So Alive, Jg älskar dig Jimmy<3

 


Måndagen

Idag så vart det skolan där vi hade kemi, projekt och idrott, de gick kanoners!, Bella det var kul så jag jobbade för två;). Nu fundera jag på att skriva lite kemirapport men ajja, får väl se vad ja gör. Känns som jag inte orkar mer idag hehe. Gick iaf på stan med syrran min sedan där vi handla lite julklappar till familjen o såsådära, en födelsedagspresent vart de med, inget nämnvärt kanske. Jag åkte iallafall vidare till stallet sen, red lite på banan, så gott som det gick och han var söt och duktig. Pynta lite runt hans namnskylt med men orkade inte nåt mer sen, så lite julstämning iallafall får man ordna upp! Nu äre packat o klart, polle ska med på hoppspecialen imorrn, roligtroligt.

All I Need Is Love And I Find It In Your Heart, Jag älskar dig Jimmy<3

Helgen då

Jaha, och nu har en till helg gått fort som fan. Man vill ju att dem ska vara långa men så är det icke. Jag har börjat sätta igång Jojje lite igen så det har vart stallet för min del, skönt att vara ensam där faktsikt. Är så lungt.. Annars har jag umgåtts med min älskling, vi har bara tagit det lugnt och sett på film, lagat mat och myst. Vi firade monica idag med, jimmys syster hon fyllde 27 år, grattis!

Vi hälsade även på bebisarna hos agneta, dem sov och var trötta! Nu äre det inte långt kvar innan vi får dem. Sista skolveckan kvar nu innan lovet, bara att ta dem sista krafttagen och göra klart allt skit. Ska verkligen bli skönt med lov, behövs nu.

God natt Drika

 Jag och Carro efter jobbet i somras


 Hon fick rida bästa hästen:)


 Jag & Jojje

ojoj...

Guud, nu har jag inte skrivit på typ två veckor..jag har verkligen inte orkat. Har vart så jäkla mycket sista tiden alltså, man blir så trött. Idag har jag iallafall fixat lite matte i skolan, nu är allt klart..nästan iaf. fy fan vad skönt. Nästa vecka ska jag och jimmy hämta hem våra kattungar, dem ska bo hoss Jimmy!:) Ska bli kul att ha en liten goskatt. Idag var vi hos farmor och hjälpte till med datorn och fikade lite jag och jimmy, de va trevligt. Åt goda bullar hihi. Ohh, jag var även hos älskling häst idag! Börjat att sätta igång han lite mer nu, han har haft en hård höst så nu har han vilat massa och ska få börja röra på sig igen hihi.

Nu är det snart jul, gud så skönt och mysigt. Vill bara ha en massa pengar och lite si sådär..så man kan spara och köpa lite grejjer man vill ha och kanske behöver.

Den 23: e november var det tre år sedan du lämnade livet, jag glömmer aldrig dig, du var bäst helt enkelt gubben<3


Bästa vän..<3

RSS 2.0