tuesday

Idag blev det ingen skola, men är bättre nu så går imorrn iaf!

Nu väntar jag på jimmy:)

 

kram drika


Dagen idag;)

Idag så hade jag kemi, vi räknade stökiometri. Det var sisådär. Sedan hade vi lunchrast, god mat idag köttbullar med makaroner, gott! Sedan hade vi en timme projekt om Sylvia Plath, intressant tant de dära:P Hade också gymnastik sista timmen. Kämpade på bra idag, blev till och med svettig:O men sen satte "sjukdomen" stopp för detta...jävligt kul att inte ens få rida asså:(

 

Iaf, after school blev det att gå med Bella och träffa madde. Vi gick till åhlens för jag skulle köpa lite grejjor sedan väntade vi på Bellas boyfriend Hina;) Sedan fika vi på espresso house, det var mysigt lärt mig att dricka chai latte, tack vare madde! Blir bra, kan man ju fortsätta med sådant haha...efter det så gick vi vidare till efterrätten Mc, mumma! Sedan blev de stallet och jojjsan. Finaste häst alltså. Puss!

 

Nu har jag pluggat ett helt avsnitt till provet, bara 2 kvar:O Duktiga jag alltså(A). Ska ta och surfa lite nu och sedan knoppa!(lärt mig det av Jimmy, låter rätt bra eller hur?;)

 

Kram drika


Älskling

Har bara tänkt att berätta för min älskling att jag är så glad att det är du och jag. Det är som en saga med ett lyckligt slut. Vi är som gjorda för varandra, vissa sagor har ett dåligt slut men jag vet att vår har den bästa. Jag känner mig lycklig, trygg och älskad med dig, dem bästa känslorna som finns.

 

 

Jag Älskar Dig

 

 


sjuk igen

Nu så sitter jag och ser lite på youtube;) Idag tänkte jag gå till skolan men mådde skit imorse verkligen:(. Men imorrn blire att gå hur det än står till för då är det viktiga kurser som står på spel..Idag sov jag lång tid igen, suttit och sett på film lika lång tid ungefär. Vart ute med vovven och sedan sett film och käkat. Nu ska jag ta och ringa älsklingen och prata lite med honom, kanske gör att jag blir friskare , kan ju vara en bra procedur:D

 

kram drika


ser på desperate housewifes

Idag har jag sovit lång tid, känner mig sjuk..sedan kom jimmy till mig och myste, det var skönt. Jag har också pluggat svenska, det gick rätt bra. Nu ska jag se på tv och sova, vill inte bli sjukare

kramar drika

Tjena

Jag ska slänga ut en bild någon dag på hur färgen blev men har ju inget usb sladd just nu;( Det blev iallafall kastanjefärgat, tkr det blev fint. En annan färg mot va det var innan, inte värsta skillnaden dock. Idag har jag vart i skolan, guuud vad jag var trött. Började med kemi iallafall och där jobbade vi med magnesium, koppar och sådant, var lätt idag! Sedan hade vi lunch och efetr det så började vi med bildkunskapen som är projektet denna vecka, gäller att analysera och se allt;). Sen hade jag utvecklingssamtal, så bra ut på dem flesta fronterna tycker jag.

 

Guud vad jag längtar efter fredag och älskling nu, vill bara sova och mysa med honom nu! Är så himla utsliten av plugget...ska nog sätta på ett avsnitt av gamla goa OC och sedan sova!

 

Kram drika


söndag kväll

Nu har jag precis checkat säsongstarten på boones, det var bra. Ska kolla vidare på nån komedi som skulle börja nu;) Imorse gick jag upp (på lunch då) cirka ett, var trött och det blev att kolla på film till tre inatt. Idag tog jag och jimmy bussen ut till hästarna också hjälpte han mig med hästarna och gick promenad med ida när jag red Jojje, tack älskling du är bäst!<3 Sedan var vi med kattungarna också, så söta herregud säger jag bara!

Har också läst lite kemi för imorrn, utvecklingsssamtal imorrn med hehe. Jag har med färgat året , tror det blev bra.

 

Kram drika


lördag

idag har jag vart på KM i skolan, vi fixade för åby ridklubb. Det gick bra men är så jävla trött nu, ska se film och mysa med älskling, skriver mer imorrn

kram drika

torsdag kväll

Nu har jag vart med älskling och myst, underbart skönt var det kan jag lova. Sedan övningskörde jag, köpte hårfärg och skjutsa hem älskling. Märks att det var ett tag sen jag körde sometimes.

Imorrn blire att åka till jojje igen och rida, skönt att få lite frisk luft;)

god natt/ drika

fysik förmiddag..

Självklart försov jag mig imorse, hann inte äta frukost idag heller...suck Hann till skolan anyway och där var det dags för fysik. Först fattade jag ingenting men sedan lossna det och gick mycket bättre. Skönt, vi såg ett youtube klipp om 2 killar som gick på vatten blandat med majsstärkelse, coolt va det.

 

Imorse på spårvagnen var det en kille som ramla på mig  och en annan som försökte fånga honom, haha skrattade inombords;) Men jag antar det kan vara svårt attt stå på morgonen..Nu ska jag luncha med mig själv, yay

 

kram drika


Ett under har skett

Det vart nyss en bomb, mamma tvingade mig att bli medlem på facebook eftersom vi tydligen har osedda släktingar där som ville prata...nyfiken som jag är kan jag inte hålla mig utan klickar in direkt..Nu får i kommentera och läsa varje dag bara för att hon tvingade mig hörni, gick ju med för er skull;)

kram drika

onsdag

Idag har jag vart i plugget, filmkunskap med muntlig redovisning, filmanalys och brevskrivning stod på schemat! Gick bra, var inte svårt alls;) Annars har jag vart i stallet och ridit Jojje, han var piggelin idag!:)<3 Jag ringde älskling förrut också för att få höra hur hans dag har varit, skönt att höra hans röst igen. Har med andra ord också städat mitt rum och kaninens bur. Skönt att få det rent.

 

Tänkt att färga håret i helgen, hittade en ny färg jag tänkt att prova. Ska bli intresssant att se hure blir..

 

kram drika


Ny design

Den som gjort min nya design heter Bianca, tack så mycket:)! kolla gärna in hennes blogg : bbiancas.blogg.se

 

Idag så började dagen med att jag försov mig, sov så himla dåligt inatt. Vaknade flera ggr och hade ont i huvudet, pain in the ass var det. Iallafall när jag kommit upp vare bara att åka till jojje och sedan till plugget. I skolan började vi se en film, the reader. Och den är faktiskt bra, många tankar som kommer upp när man ser den kan jag lova. Sedan bar det av till resturangen för att käka lunch, idag blev det god mat:)! Sen gick vi till åby för att förbereda tävlingen min specialgrupp ska ha på lördag. Det gick bra, sedan hoppade vi banan vi tänkt att använda, många kluriga svängar men det funka, ridningen gick dock skit eftersom jag lät honom rinna iväg och glömde vägen, piss också. Nu väntar jag på att älskling ska komma hit och vara med honom, hörs sen

 

kram drika


Dålig självkänsla;)

Jag blir så jävla upprörd. Läste en blogg tidigare idag, självklart förstår jag att den här personen skriver detta för att personen vill ha mycket kommentarer eftersom det är sådant hon tjänar pengar på, och sina läsare men det är något fel i huvudet på en människa som sitter och kallar folk tjocka när dem är fullkomligt normala. Jag tror snarare att den här personen ser ut precis som vi och på sina bilder så är dem photoshoppade tusen ggr om. Vem vill leva i en falsk bubbla? Den här personen borde verkligen tänka sig för innan man kallar någon tjock bara för att man har dåligt samvete själv, väx upp.!

Slutade tidigare idag, det var skönt. Vi hade lite filmkunskap och förberedde en projekt vi ska ha i vår. Det blir nog spännande. Eter plugget stack jag , louise och sanna ner till citylife och köpte en piercing. Min gick nämligen sönder igår:(! Blev en i guld och lila diamanter, en skorpion. Nu har jag käkat och ska vidare till stallet förmodligen, sitter bara och pustar ut lite imellan. Blir inga bilder förrän jag hittar nåt att få över bilderna med, sry!

Kram drika

lunch

Nu äre lunch, blev jätteglad när jag kom in i matsalen, det var spagetti och köttfärssås så idag blev det att äta lucnh, mums! Sedan gick vi till hemköp och köpte tuggummi, det var med gott det;) Nu sitter jag och sanna i klassrummet och tare lungt, det är skönt. Bella du får krya på dig, hoppas du inte har svininfluensan:O!

Nu äte lektion, kramar drika

NV

Sitter på skolan, det var spår idag så har kemi just nu, kemiska bindningar står på schemat. Fick tillbaka kemiprovet idag också, det gick väl bättre än vad jag trodde det skulle göra. Nv:rna sitter och kikar youtube, vet inte vad det är dem skrattar åt men dem har roligt iaf^^ Inatt kunde jag inte somna, somna typ vid två och vaknade igen vid fyra nångång och trodde att jag skulle upp, så vare icke.

Inatt snackade jag även med jimmy:) Om paniken jag hade till skolan men har lugnat ner mig nu och bestämt mig för att ta det som det kommer. Han is the one, bäst i alla stunder<3!

Kramar drika

ska sova..

Nu är det dags för mig att sova. Lyssnar just nu på lite musik och tänkte berätta att det finns två kattungar som vill ha hem. Dem flyttar inte föräns dem är 12 veckor och blir 4 veckor på tisdag. Det är en mörkgrå och en svart/brun randig. Väldigt söta, säg till om ni vill ha en kisse, dem kmr inte vara vaccinerade eller något sådant.

Nehepp, imorgon är det skola och jag har panik för det, känns som jag ligger efter redan, längtar tills gymnasietiden är över så man kan få "växa" upp på riktigt. Ajja, hörs imorrn igen

kramar drika




Det snöade i veckan och ninis fick bekanta sig lite med snön, hon tyckte om det:)

sunday night

Idag så väckte älskling mig ungefär vid ett för att äta och sedan åka till hästarna. Det var en mysig kväll igår jag och jimmy hade:) Älskar dig så mycket, kan inte beskriva det tillräckligt mycket..

 

Nu ska jag iaf se film och sedan sova.

 

go natt /drika


friday:)

Jahapp, vart att sova bort dagen, ännu är jag trött. Fr se vad jag missat i skolan sen, orkar inte ta itu med det nu känner jag. Har lust till att göra ingenting idag faktiskt, även det var en tråkig dag haha.. Satt på den stationära datorn förrut och hittade en del gamla minnen och filmer man fått genom åren;) Iaf, ha en super fredag

 

Kram drika


Nyvaken

Har bara hunnit äta och vara ute med hunden sedan jag vaknade och är ändå så jävla trött. Ska försöka gå till plugget imorrn iaf. Vill inte missa för mycket..typiskt oss NV att gå även vi är sjuka haha..Nu ska jag ta en dusch och vänta på älskling ska komma.

 

Igår var den första snön, men den varade inte länge, lite tråkigt. Ska det snöa kan det lika gärna göra det mycket.

Ha en super dag alla

 

kram drika


trött...

Nu har jag tagit en varm dusch:)! Har vaarit med älskling vi åt mat sedan var vi och jogga i vrinnevi. Det var skönt.

 

 

Älskar dig jimmy<3

 

kram drika


hungrig

Jag köpte en ny väska i fredas den är väldigt sngg. Brunt skinn och är ifrån scorett. Märke, tiamo. Bild kmr om så önskas:)!

Har dessutom hittat en liten handväska på gina tricot som jag funderar på att köpa, kan vara kul att byta ibland ni vet. Nu ska jag se klart oc avsnittet och fila naglarna! Äta låter också som en god idé. Sen blire att sova och drömma om min kära kille som faktiskt också råkar vara min bästa vän. Finns ingen person mer än han som finns där för mig:).

 

Haha, nu när jag ändå är så himla sentimental så måste jag säga till er i fredags, tack för att ni fanns där. Ni är underbara vänner!

 

Kram drika


2 november

Idag är sista lovdagen , sorgligt värre. Har vart ute i stallet hoss jojje och motionerat honom.

 

Annars då, jag längtar efter Jimmy. Nu har jag en hel dag utan att göra någo, för jävligt roligt alltså;) Nu tänkte jag se nån film eller något och sedan ta en varm dusch och gräva ner mig under jorden!

 

Kram Drika


2 november

Idag är sista lovdagen , sorgligt värre. Har vart ute i stallet hoss jojje och motionerat honom.

 

Annars då, jag längtar efter Jimmy. Nu har jag en hel dag utan att göra någo, för jävligt roligt alltså;) Nu tänkte jag se nån film eller något och sedan ta en varm dusch och gräva ner mig under jorden!

 

Kram Drika


Söndagen den första november

Jag älskar ju dig<3


RSS 2.0