Tisdag;)

Jahopp, näst sista dagen på sommarlovet idag då..jag har iallafall gymnastikhoppat jojje och tränadelite på kombination. Lite ringrostig men det gick bra och hästen var pigg. Har också tvättat allt hästskit och fixat så det bara är o flytta in för hästen ,trevligtrevligt. Hemma har man bara slappat men var ute på en promenad med Johanna nu på kvällen, det var trevligt och får göras om som sagt.

Har fått hem lite fotografier så nu gör jag ett collage med lite minnen och människor/djur som betyder mycket för mig, resultat kommer upp som småningom när det är klart. Men skönt att ha lite och göra. Älskar collage, de är så personliga. Nu sitter jag med Boba Fett och Ninis för att de ska motionera men hon bara ligger och slappar den lata sötisen haha..

Kramar Drika



Tildas outfit från onsdagsklubben för två onsdagar sedan:)

Solig dag;)

Idag var jag ut och red Melody första gången, hon var mysig. Gillade att galoppera men finns inget elakt i den ponnyn inte, imorrn blir det att rida min egna polle:) Idag ska jag bara vara med älskling och ta det lungt de sista sommarlovsdagarna. Igår var det filmkväll hos Bella med albin, hini, isak,kristoffer och älskling. Det var kul och vaarmt.

Hörs imorrn




Jojje idag

Idag har jag varit och fotograferat hästen , vart fina bilder. Var skönt och träffa honom han gnägga i hagen så det kändes varmt i hjärtat att han var glad och se mig. Bella var med och fotograferade. Slänger upp några bilder från Tildas och min utgång, hennes första lagliga;)

ha det;)











slö dag

Idag har det vart att åka ut till polle och vart med hunden. Har bara slöat hemma annars idag och samlat kraft inför sista jobbnatten och festen imorrn, ska bli kul att få känna sig som en människa igen:)! Har lånat en bok av Bella som jag börjat läsa idag, läser inte lika fort som jag brukar men den är på engelska..hehe. Hörs imorrn,ska slöa vidare nu.








Bästa bellao hedda i början av sommarn


Myskväll














onsdag/torsdag

Idag blev det att sova till två tiden så man är utvilad till lördag, jobbar bara två nätter till och sedan är det klart. Käkade lite frukost och slog på en film sedan stack jag och handlade och hämtade älskling och köpte lite inför lördag. Var lite extra trött idag eftersom jag inte sov någe igår innan jobbet då jagvar med bella, albin oc david. Tidigare igår gick vi på stan och köpte lite grejjer och fikade/åt med dem på stan med..trevligtrevligt..

Minstackars polle hade blivit getingstucken så han fick lite extra kramaroch pussar<3

kram drika



Bjuder på en gammal bild på mig och bella

Tältat

Japp, inatt var det tälta som schemat. Det var nice, tältatde med Bella, albin, david, nikki och ban. Vi eller killarna grillade maten medans vi fixade lyset efersom det vart mörkt ganska snabbt när vi kom dit. Sen gick vi på uppäcktsfärd i natten för vi villebada men efter lite staket att klättra över och sten, berg och buskar så var vi framme vid ett bra ställe runt sjön där så de var bara o hoppa i (för de som inte var badkrukor vill säga;)) Sedan tog vi oss toillbaka med enlagom springtur fast denna gång på en stig och vi värmde oss med grillen och efter ett tag in i tältet. Som medandra ord var ett tremannatälttälet sov fem pers i tältet och en i förtältet, var varmt och man vakna ibland eftersom det vart lite trångt tror jag. Gick upp nio iallafall och var trött och somnautanför tältet och vaknaav att det regna sen blev de bada för de andra och sen upp igen o packa ihop, blev inte mycket sömn för oss pratkvarnar. Nu ska jag städa lite och ta igen mig till filmkvällen och jobb;)

Kram drika

RSS 2.0