torsdag

Igår vart det en tripp till onsdagsklubben, lite folk var det men vi hade kul iallafall:)gick ut med Tilda och Madde. Annars så har jag vart lite ledig dessa två dagar, väldigt skönt kan jag säga:) Har också passat på att frisera heddisen så hon vart väldigt söt och charmig. Sedan har jg vart lite med älskling, alltid lika härligt.

krm drika

bra helg

Jahapp, så sitter man här igen då och det enda jag kan säga är PANIK!!!varför kan aldrig schemat se ut som man planerat:( ajja, helgen har vart på topp, fest hos olle i fredags med tillhörande utgång, de va skoj! Sen vart det en mindre lyckad dag igår, fy vad trött jag var, blev att se film al day long. Har inte träffat jimmy på denna helg heller så saknar han med. Vart en spontan fikakväll och filmkväll hos hos olle me olle och isak gillas starkt!! Naep  nu är sängen ska till hästen tidigt eftersom jag slutarskolan 18.00 fy fan vad trött jag kommer o vara... Idag gick jag på promenad med syrran i skogen med vovvisarna med, det var häärligt!!



kramar drika


Update







Jahapp, börja med en bild på dagens inlägg idag dåå:) Här ser ni iallafall min nya hårfärg, ni som inte sett den hehe.. Måste sova nu, ska till stockholm kvart över sju imorgon så är lite för sent uppe hehe, vi hörs!

gonatt o kramar drika

Min helg dårå

Tänkte berätta lite vad jag gjort i helgen dårå..

I fredags var jag i plugget och hade terminens första gymnastik lektion, kul kul..Sedan hade vi den första religonen också, var inte så jobbigt haha. Sedan vare lunch , fläskfile tror jag det var? Vi hade iallafall mössprovning också och beställde när vi fick allt uppvisat typ. Jag och Bella köpte en varsin Brilliant mössa med läderskärm och speciellt andningfunktion i mössan tror jag det var? Vi körde på allt i silver, silverstrimma, silverbokstäver, silver intialer med strass, metall kokard i silver med en svart/royal blå sten i. Sedan kommer den vara svart innuti och vi köpte till ett svart läderöverdrag för att skydda våra mössor med under studentveckan:) Jag köpte också en mysdress som hade ett jätteskönt tyg och en vit sweat shirt också, blir nog bra! Man tar ju bara studenten en gång.

Sedan blev det lite plugg på kvällen, lämna in engelska, göra veckans engelska och skicka in teori upplägg. Synd att det bara kom en till teorin dock..

Sedan var jag i stallet och tog hand om hästen och red lite dressyr innan jag åkte hem till älsklingen och fixade mig lite grann för att han skulle till Sussi och klippa sig, det var trevlig och hälsa lite på de två söta vovvarna! Sedan såg vi lite film..och jag somnade som vanligt hehe;)

Hmm i lördags så tog jag det mest lungt sen träffade jag Bästa Bella och vi åkte upp till Åby och käka på åby krog, pizza! Det var gött, sedan gick vi en promenad och sen satt vi i bilen ett tag typ innan vi åkte hem till David och spelade spel och hade kul, vid halv nio tiden drog vi hem för att spela spel och se film med Isak och Olle, det var riktigt kul faktiskt, vi åkte till Mcdonalds mellan där lite också sen åkte de hem vid fem tiden på morgonen;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag ska vara med undisarna, ninerna och älskling. Sedan ska jag ju plugga lite till kemin, ska ha en extra lektion på tisdag eftersom jag missat två tillfällen i skolan , skitbra!


Oj, nu tar hon bilden




Okej, nu är vi seriösa!;)

Bella, Olle & Isak!

take care /fredrika

buuuuuu

Jaa, var ett tag sedan sry. Vad har hänt sen sist då? Det har varit halloween fest anordnad av mig och bella hos mig, var suveränt kul ( hmm alla hade gått ca halv ett för de var så j*vla wasted) så ja vi hade roligt! Då gick vi till Mister Macdonald och hade det gött. Annars har jag köpt en pippi fågel till som heter Herkules, han är bara barnet, ursöt.

Nu BILDBOMB , så COMMENT!



 partypeople



Bästa och jag:)



Herkules , född 6 oktober

halloween, ett till körkort och älskling

I lörddags var det halloween och självklart gick jag ut och kläde ut mig. Träffade en ny trevlig prick i kön till hugos som jag gick ut med + några till! Annars har det inte hänt så mycket, har Pippi igen, min söta undulat, typ 6 år i januari blir hon:) Bella är i Paris och jag vill att hon ska komma hem nununu. Har haft basmaskinkörning på skogslotten i några dagar och bott där. Har kört traktor, fyrhjuling och backat med släp. Resulterade att jag fick körkort för fyrhjuling efte ett godkänt skrivprov(Y) Sedan har jag träffat min älskling, älskar dig <3






Vad tror ni jag var på halloween?

RSS 2.0