fysik förmiddag..

Självklart försov jag mig imorse, hann inte äta frukost idag heller...suck Hann till skolan anyway och där var det dags för fysik. Först fattade jag ingenting men sedan lossna det och gick mycket bättre. Skönt, vi såg ett youtube klipp om 2 killar som gick på vatten blandat med majsstärkelse, coolt va det.

 

Imorse på spårvagnen var det en kille som ramla på mig  och en annan som försökte fånga honom, haha skrattade inombords;) Men jag antar det kan vara svårt attt stå på morgonen..Nu ska jag luncha med mig själv, yay

 

kram drika


Kommentarer
Postat av: Louise

haha det var det du berätta för mig ja, dom som ramla. haha, så jävla bra!

2009-11-14 @ 19:56:41
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0