Tjena

Jag ska slänga ut en bild någon dag på hur färgen blev men har ju inget usb sladd just nu;( Det blev iallafall kastanjefärgat, tkr det blev fint. En annan färg mot va det var innan, inte värsta skillnaden dock. Idag har jag vart i skolan, guuud vad jag var trött. Började med kemi iallafall och där jobbade vi med magnesium, koppar och sådant, var lätt idag! Sedan hade vi lunch och efetr det så började vi med bildkunskapen som är projektet denna vecka, gäller att analysera och se allt;). Sen hade jag utvecklingssamtal, så bra ut på dem flesta fronterna tycker jag.

 

Guud vad jag längtar efter fredag och älskling nu, vill bara sova och mysa med honom nu! Är så himla utsliten av plugget...ska nog sätta på ett avsnitt av gamla goa OC och sedan sova!

 

Kram drika


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Ska bli skönt med helg älskling! =) riktigt skönt. Då det bara är måndag idag, men, ajja :D

2009-11-16 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0