Helgen

Tack Tilda, det funkar ett tag iaf!;) När vi får lite snygga bilder som ärndra sen, nytagna kan vi ju ändra, kram!<3

 

I helgen har det vart shopping, hästar,jimmy och skogen;)

 

Igår handlade jag ett par snygga stövlar från nilsons,en stickad tröja, en vit kappa, vita vantar,vit mössa, vit halsduk och två toppar. Vart rätt nöjd, garderoben behöve fräschas upp lite. Jag har även vart och tagit hand om Jojje och Ida, jojje var go och gla som always:) Vi byggde även lite hinder i skogen idag som man kan hoppa över när det finns lust^^.

 

Idag är det även min och Jimmys 2.5 års dag kom jag och tänka på, tiden går fort när man har roligt:)

 

Bilder från shoppingen kmr upp i veckan;)

 

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0