onsdag

Idag vaknade jag vid elva och älskling och jag åt frukost, det var gott. Sedan åkte jag ut till stallet där jag fick hjälp av syrran med mockningen och sådär, var snällt tackar:)! Sedan så galopptränade jag på en väg , gick skitsnabbt. Sedan hoppade vi i skogen , han var jättepigg grabben.

Igår så red jag och nickolina ut i skogen, det var tänkt att rida runt marby men blev först en bit in i marby sedan in till abborreberg och slutligen lindö och sedan hem, hästarna tyckte det var jätteskönt.

Jag var en sväng på maxi förrut, hittade en fin handväska jag skulle vilja ha, kostade 199, får se om jag unnar mig den nån dag. Sedan skulle jag hjälpa mamma hitta skor och hittade själv ett par, dem var verkligen snygga. Så imorrn blire att åka och köpa dem:)

 

 

 

kram drika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0