Specialen idag;)

Idag vare plugg i skolan med projektet, det lossande lite idag som tur är. Vi drog iaf till specialidrotten sedan, idag varte pasta bolognese. Det serveras så himla mycket allstå så det såg ut som jag inte ätit något sen..Men det var gott iaf. Sedan blev det till att rida Katja, märks att jag är van vid andra hästtyper eftersom det går tummen ner jämt... Iaf så avslutade vi med jockeyläder, det var skoj, typiskt så fick jag ordning på galoppfattningarna DÅ så kanske bör rida med så korta läder på henne...haha;)

 

På fredag blir det iaf att dressyr träna för anna på åby, himla skönt. Hon är himla bra tycker jag. Sedan får vi se om jag kanske tar hoppning som privatlektion en gång i veckan eller hur jag gör...nog om det! Nu äre plugg kemi och matte c, himla kul. Kemiprov på måndag, undra om jag kmr att faila or not..Imorrn äre redovisning också då hoppas jag det går vägen.

 

Jag skänker en stor bamsekram till Tilda som brutit armbågen, krya på dig och vi sakna dig som fan idag:O

 

Kramar Drika

 

 

Katja


Kommentarer
Postat av: Tilda

Tack gumman! <3

2009-10-16 @ 13:40:22
URL: http://tildasofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0