I`m back!

Ojojoj, nu var det länge sen jag var här. Har varit mycket på gång så jag har inte orkat eller hunnit före nu, nu när man vilat upp sig lite på lovet. Jag har bl.a tagit körkortet, firat min och jimmys 3-årsdag och varit med vänner och med min kära häst.

Nu på lovet har jag varit med hästen varje dag o ridit lite o sådant. Har också sett till att träffa lite vänner, vi hade en jävligt bra natt i onsdags tror jag det var..? Iaf så åkte vi ut till Jonnas land och grilla, dansa och hoppa studsmatta ett tag in på natten. Tråkigt att Madde bröt handleden men vi hade trevligt efter det också..Kommer pics sen.

Nu är lovet slut och det blir att ha praktik i  två veckor istället, tänkte plugga lite också under tiden så jag inte har något att göra i skolan when I`m back. Blir att vara på Åby ridklubb. Blir nog bra tror jag.

Nepp, vi får ta o höras snart igen, kramar drika

 P.S Hedda blev trampad av hästen min så trampdynan sprack, hon halta o det va synd om henne så sänder henne en tanke. Dock är hon på bättringsvägen nu:)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Stackars Hedda

2010-04-11 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0