Helgen;)

Tänkte blogga lite om fredagen och lördagen. I fredags åkte jag och älskling för att bowla med hans mamma och Stefan. Vi var i söderköping och efteråt så åt vi tacobuffe. Det var kul, har träningsvärk i rumpan och armen efter det hahaha..

I lördags var jag och älskling hos hans mormor och hälsade på, hedda rymde från hennes gråd...busfiian nummero uno. På kvällen (eftermiddagen) kom tilda och hjälpte mig fixa den grekiska salladen sedan kom bella och madde så fixade vi oss för kvällen, smink o kläder sisådär. När vi var klara gick vi ner för att göra tacopaj. Då kom viran också och gjorde oss sällskap. Maten blev jättegod, efterrätt var det daimtårta och marabou tårta. MUmma! edan pratade vi genom halva natten ttill halv två iaf vid kökbordet med lite cider och lekar och minnen, paketöppning! Fick jättefina preenter, tack flickor. Vi gick sedan en promenad till macken för att köpa gräddfil och lämna av Tilda..gick bra men hon frick med sig gräddfilen å vi fick ge oss ut åter igen och köpa en till, var så himla sugna på chips. Vi prata hela natten och sedan åkte madde hem vid 8 och bella vid halv nio, jag städade, diskade och gjorde det fräscht hemma igendå:) Städade ninis bur hihi..Var en jättebra födeslsedag med er, tack.

/ drika



Matlagning:D



Förrätt, grekisk sallad med nån vit salladsås.smaka peppar lite..någe på r tror ja

Tacopaj, mumma!!

 



Lite presenter



Tilda & Jag:D



Bella, jag och Madde:D:D



Snygga Tilda!!

Jag o Viran:D

Va ju några av alla bilder iaf, här är alla girlsen:D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så är så fin ! , vilken hårfärg har du :) ? ( om du fattade vad jag menade inte att du var brun men vilken burn :D ) ?

2010-02-12 @ 17:53:05
URL: http://johannanilssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0