onsdag

Idag har jag vrt i skolan på förmiddagen men är nu totalt urless på snön..ge mig sommar nu! Åkte iaf och handla innför lördag, blir gott mums(A). Glömde dock lite småsaker som jag får ta och köpa nu i veckan. Nepp, måste plugga lite till nu. har förhör på kemiska föreningar och joner imorrn men rör ihop de totalt på joner för allt ser likadant ut när man kan lite...ajja kanske kan skjuta på joner till nästa vecka?, ska checka imorrn iaf, annars blire att plugga o göra mitt bästa. Jag har varit i stallet hos bästa hästen någonsin också, puss på honom bara för att han va söt idag (och pigg). Fick skjuts av Lisa hem från skolan för jag åkte efter första lektionen, mådde inte bra alls, tack så mycket för det:)!

 

Btw, så fyller jag år imorgon också, ser fram emot det faktiskt, 18 är ju ändå ganska speciellt då är man stor på riktigt och det är vad människor förväntar sig också. Nu ska jag plugga lite, ses imorrn

 

kram drika

 

Sanna och bella i svart:D:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0