Fredag igen'

Idag har jag vart i plugget och startat upp ett nytt fysik projekt. Det gick bra och verkade inte alltför svårt. Efter plugget gick jag och Bella en sväng på stan, köpte en liten symbol grej till älskling för alla hjärtans dag:)<3 Jag  köpte med en klocka, den var lite stor men sådant går ju att ordna lätt, ett halsband och ett läppstift blev det också. Hade en bonuscheck från the body shop ju, där är det väldigt bra, ni borde handla där. Det är kvalite och det är inte användt på djur, det älskar jag. Annars har jag gått hem för att gå ut med babe och ta det lite lungt ett tag, vänar på att älskling ska komma hem. Måste plugga med, blir nog att ta fotouppgiften. Tänkte visa några bilder jag fixade lätt med i skolan i onsdags. Vart fina, visar bara dem som  ine ska vara med i arbetet än så llänge..hihi. Ha det bra allihop:)! kram drika

Blir bild på bästa hästen, Jag Älskar Dig Och Saknar Dig Något Så Förfärligt Min Vän<3

  

Före




Efter


Kommentarer
Postat av: camilla

lilla gubben..sötnos

2010-03-12 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0