2010

Okeej, här kommer årets första inlägg. Kände att jag var tvungen att lägga ner bloggen över julen, ville bara vila ut för en ny termin men nu äre dags igen:)!

Idag var det första skoldagen, vi kom dit halv nio men efter ett tag fick vi reda på att Peter är sjuk igen:(! Stackars oss( mer om han kanske?)Iaf, vi fick sätta igång med lite fokusarbete istället som vi ska ha nästa vecka och ha NV nästa vecka blire så idag vart en rapport klar och nu ska jag läsa ut Seabiscuit( har kommit till sida 30) hehe...

Vid elva gav vi oss och stack till Gu va gott och käka lite och snacka strunt o gamla minnen, dem är många och goda:)!Sedan blev det stan och där köpte jag ett mörkgrönt linne, snyggt! Bella köpte ett marinblått tror ja det var, snyggt!(jag härma henne fast med annan färg, schhh) Sedan kollade vi in lite skor som vi dreglade över...Hittade även en snygg tröja som jag troligen kommer att köpa, långärmad grå/lila randig, snygg och mysig varen;) Vi försökte även hitta en BRA värmeskyddande hårspray men vi gav upp för det fanns så mycket att välja mellan...Vi begav oss för att träffa Madde sedan vid södertull och vi gick till espresso house, var skönt att sitta där och snacka lite en stund bara!!;)

Jag begav mmig hemåt sedan för att träffa Jimmy, vi kollade in lite bra filmer efter vi ätit pannkaka och hade det mysigt, skööönt!!behövde det kände jag. Sedan körde jag Jimmy hem(övningskörde) och hem sedan var den dagen förbi, ska se en film nu tänkte jag, får se vilken de blir;)!

Fick min förstoring på Hedda idag btw, fettfin är hon<3<3

Kram Drika

 Bella & Madde:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0