Helgen





Helgen har vart jättebra! Började i fredags när NV red islandshästar på Gibraltar och grilla korv oc hade lite teori, kul!! Sedan åkte jag vidare ill Jojje och löslongera han lite och red Ida lite. Sedan hämtade vi älskling och hemma lagade vi kött och kroketter, det var mums! Sedan såg vi på film en stund och bara slappade, det var mysigt.

I lördags vaknade jag och steg upp för att fota lite till kursen i skolan, vem fick vara modell om inte hästarna:P Jag red Jojje i fyrtiofem minuter och Ida i fyrtio, dem var duktiga! Prova ida på ett hackamore, hon drar inte alls iväg nåt längre!duktigt stumpan;). Efter stallet hämta jag upp Jimmy och vi köpte mat på Max och åkte hem för att äta och sedan såg vi lite på film och städade ninis bur.

Idag åt vi frukost och såg två avsnitt av legend of the seeker(hur stavas de?) Det var bra iallafall och sedan släppte vi av älskling för att åka till stallet. Hade med mig Hedda idag, hon är absolut inte riktigt klok, hon står precis där jag ska rida hela tiden, suck allatså..dumma söta vovve. Blev dressyr för båse Jojje och ida idag. Jojje fick ett intensivt dressyrpass på en halvtimme och ida på femtio minuter, hon har inte bråkat i ridningen på ett tag nu. Trevlig ponny trots allt det dära? Ja! Sedan åkte jag hem , tog en dusch och satte mig här. Ska läsa lite ur seabeascuit nu tänkte jag. Också får jag inte glömma lite träning för magen och armar, behövs även om jag gjort allt annat än sitta still denna helg.!!

Kramar Drika

Madde, bella,linn, jag, julia och tilda bästa Nv, sanna o elin saknades;)!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0