Skolan;)

Idag började vi dagen med Nv spår, vi hade potensfunktioner. Inget svårt överhuvudtaget faktiskt. Vi var rätt trötta hela bunten så det vart en lugn lektion, skönt faktiskt. Sedan hade vi lite fokusarbete, läste boken som är till analysen för svenska B. Snart halv boken kvar, skönt! Efter plugget gick jag och Bella och träffade Madde på stan en stund och kolla på lite saker, vi fikade på espresso house också. De var skönt.

Fick jäkla huvudvärk också till på köpet, hatar`rt! Åkte hem iallafall och käka lite och somna på soffan, sen såg lite dvd och nu är den borta, härligt. Vill ju inte bli sjuk till imorrn, då blir det skoj. Sedan kunde jag inte åka till Jojje heller som jag tänkt:(! Får göra det imorrn istället, tänkte löslongera och leka lite med honom, han behöver lite varation tycker jag. Finaste killen.<3

Var också med ninis, lilla gumman snacka om att hon älskar att gosa, hon river i lakanet om man inte klappar henne, gosninen;) Hittade en jättesöt kaninras jag skulle vilja ha, sooo damn teddyvädur. Skitsöta, men har dock bara en bur så det får jag väl vänta med:) Hedda har leget vid mina fötter hela dagen och sovit, gullvovven!

Nu ska jag se om jag kan göra lite träningsövningar och sedan sova, ha det!!

Kram drika



Molly, kisseungen min:)

Kommentarer
Postat av: camilla

Såå söt Molly äär...

2010-02-07 @ 14:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0