tisdag

Idag vare special idrott, red coolgrim. Han var pigg som bara den, va kul som omväxling. Jag svängde sedan förbi stden en sväng innan jag åkte vidare till Jojje och tog hand om honom och Ida. Är trött nu så blir ett pytteinlägg. Föresten är det en redovisning i matte B imorrn, sen ären änligen klar, yes;) bara en matte kurs att anstränga sig till sedan, sköönt!!

Kramar drika



Jeans från bik bok, kostar annars 699 men köpte för 199, ett kap;)

 



Jeans från bik bok, kostar annars 499 men fick dem för 99, också ett kap:)

Tavlan på Jojje, den hänger nu ovanför min säng, hedda fick flytta till en annan vägg:)

 



Hedda var med mig och Jojje när jag borstade honom i boxen:)


Kommentarer
Postat av: camilla johansson

sötis Hedda

2010-01-26 @ 23:46:36
Postat av: camilla johansson

Snygga brallor..

2010-01-26 @ 23:47:58
Postat av: camilla johansson

fin bild på dig o jojje,canvastavlan vart jättebra ju..:)

2010-01-26 @ 23:49:41
Postat av: Nickolina

är det den bilden ja skicka till dig via mail??

2010-01-29 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0