ledig lördag:)

Nu har det gått tre veckor med jobbet så nu är det bara en vecka kvar innan jag och bella är klara med årets sommarjobb. Det har gått ganska fort ändå med tanke på att det är på natten och är faktiskt inte jobbigt alls. Iallafall så är jag hos Jojje varje dag så hästen har ingen stor tjock sommarmage utan den ärfin och normal hehe..

Nu har jag kastrerat Boba också och efter tre veckor satte jag ihop honom med Ninis, gick riktigt bra och dem fick dessutom en ny större bur så om nån vill ha en bur är det bara att hojta! Ja, på sommarlovet har jagförutom häst och jobb träffat vänner, ued bella och vart med min underbara pojkvän. Nu är det mindre än en månad sen så börjar skolan, ska väl bli kul att träffa alla igensom man inte träffat än tycker jag. Nu ska jag gosa vidare med Teddy som ligger och sover bredvid mig. Skulle egentligen åkt till eskilstuna idag men vaknade (såklart) med världens migrän , så jag är lite besviken:(

Kram Drika
 Hedda & Teddy när teddan är bäbiiiz:)<3

















Kommentarer
Postat av: Jonna

Så himla fina djur du har :D

2010-08-05 @ 21:37:02
URL: http://jonnaandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0