Mitt sommarlov så långt

De sista dagarna av denna vecka har bestått av att rida Jojje så han kommer igång lite granna igen. Igår samlade jag ihop en massa skit från källaren som ska säljas inför Stockholms resan så man kan shoppa nytt och fräscht istället, är trött på mina kläder nu känner jag..Har även badat en del, skönt vädret har vart bra förutom när det regnade en massa. Hade en trevlig grill/film kväll med Bella, Hini och Albin i tisdags, var trevligt och skönt att träffa bella igen..3 e gången sen sommarlovet började så vi ärju inte dåliga på att ses haha... Har även varit med älsklingen hel del, sett film, badat ochen massa annat tillsammans. Ikväll blir det till att träffa Madde, äntligen! Det var ett tag sedan. Japp, nu får vi höres imorrn trots allt;)

Svejs..












Har även skaffat mig en till nin, Boba Fett heter han;) (Inte den på bilden)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0