Tiden går..

Oj vad det var länge sedan jag skrev här, ha inte mycket tid över nu. Plugga,plugga, vara med vänner och jimmy sen hinns de inte o skriva bara. Kort update, jag har färgat håret, ska lägga upp bild någon dag men det är ljusare iaf. Jobbat arslet av mig för att hinna med alla inlämningsuppgifter och fått nya haha, that`s life I guess. Har också vart i stallet och fixat mycket med hästarna den senaste tiden, jojje har fått mycket bus hihi, dem har blivit vårfina (fixat man och tagit bort vinterpäls). Jojje vill ha våår, kyla är inte skoj sa han igår:( På fredag fyller Madde<3 18 år, fuck, det är helt sjuukt. Vi har snackat om en dagen sedan vi gick i sjuan typ haha...fattar nog inte att det gått så snabbt och den är här. Grattis i förskott gumman:D<3!

Blir markarbete 19:e mars för daniel svensson eftersom jojje inte hoppats på hela vintern så får tare lite lugnt känner jag:)! Nu ska jag åter gå till musiken, vi hörs

kramar drika


Bjuder på en bild där våra lärare klädde ut sig och vi skulle gissa vem dem var , haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0