Äntligen fredag!!

Just nu sitter jag i skolan och pluggar, det går bra men kände att jag behöve en liten paus..Igår var det en härlig dag, bella och jag firade madde eftersom hon fyller år idag..18 år;D! Något vi pratat om i typ 3-4 år och nu är dagen här . Vi åt på restaurang igår , satt där i två timmar och tjejer som vi är så har vi alltid något att babbla om..;) Vid åtta åkte vi till vilbergen bowling och bowlade, det var roligt!! Hade en bra kväll, var dock svintrött när jag kom hem haha...Ikväll ska jag och madde fira henne igen:) ska bli kul! Jag är rätt nöjd med min nya hårfärg men det är så annorlunda att se sig själv i spegeln kan jag lova:O! haha..

I eftermiddag ska jag till min kära polle och rida om vädret tillåter, han är så fin:)! Igår körde jag på trafikskolan igen, det gick bra. Får jävligt bra feedback så då blir man glad kan jag säga. Har en bra körlärare med, så jag är nöjd.

Nae, nu ska jag nog ta och arbeta lite på min fysik om jag kan...(hittar inte så mycket på den)...väntar på att Peter ska läsa och säga vad jag borde göra mer med den..det är väl därför jag har tid att sitta här antar jag. Nepp nu ska jag dra mig och se om jag kan höra något av älskling snart, saknar honom ( han har ett nytt spel som han är hemma med till imorrn) hihi:)! Puss på honom!

Kram Drika



Här är min kanin, Ninis;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0