härlig dag

Hejsan, ikväll var jag  hos madde med bella och nikki. Vi var på en rådgivning om hudvård (mary kay produkter) och testade fondutions, det var trevligt och var roligt. Lätt värt att köpa allt men tyvärr så har jag inte så mycket pengar. Köpte en fondution iallafall och ska ha en egen kväll och få en make up rådgivning på köpet eller vad man säger. Då fick jag handvårdgrejjer värda 580 kronor gratis, ska bli spännande.

Innan gick vi på stan med jennifer och hennes söta bäbis, var skoj och fanns jättesöta kläder man ville ha själv typ. Sen vart det engelska B också, shit säger allt i den ordningen jag inte gjorde allt, först engelska sen stan och sen madde, haha! Men vi ska ha halloween partaj med, nån intresserad? 5 november tänkte vi, ska bli skoj, man måste klä ut sig och ha humöret med sig solklart:)

god natt, uppmanar er till att ge mig gratis reklam så får ni om ni vill ha:)



Kommentarer
Postat av: Mormor Kicki

Fin bild på ett av mina fina barnbarn/kram Mormor/love you

2010-10-05 @ 23:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0