trött idag

Förlåt, det har gått några dagar sen jag bloggade. Har haft mycket att göra helt enkelt. Skolan tar tid och massa plugg sen är jag hos bästa hästen<3 Så himla skönt, han har vart extra busig ..bockade igår haha, sötnowsen. Idag skulle jag och älskling jogga 5 kilometer i söderköpings naturreservat..hmm tror det snarare var en mil, så jävla långt var det. Det känns i kroppen kan jag säga, om jag glömt säga det joggar jag minst tre gånger i veckan nu. Måste se till att hålla igång ju. Iallafall, vi hade heddisen med oss, hon var så DUKTIG!! sen släppte vi av älskling och åkte till stallet där jag red ut i lindö och kvällsfodra hästarna med heddisen mysigt!. Älskade vädret idag också, det är precis såhär hösten ska vara, precis såhär. När vi jogga kom vi in i en kohage och alla kossorna va jättenyfikna o ville se vem hedda va typ dem galoppa fram o tillbaka och va sötisar! Har gjort en film, hoppas jag får upp den här nån dag.

hörs, kommentera vet jag:)

kram drika



Älskade häst<3



Bästa vovven<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin bild på dej o söötgrisen Heddis :D

2010-10-10 @ 12:37:20
URL: http://caarroew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0