In school

Sitter i skolan och väntar på att få något att göra, är klar med det de andra gör. Igår gick jag på stan en sväng efter skolan med Bella och Hini, hittade två par skor som jag MÅSTE köpa. Ett par vinterskor och ett par vanliga typ..Blev ledsen när jag inte hade pengar till dem direkt buhu..Vi käkade på MC också och sedan drog jag hem och var med djuren och såg film. Idag måste jag skaffa spån till dem och göra rent känner jag, söta kaninerna.

Blir en hästlös dag idag så jag kan vila upp mig ordenkligt, får se om jag tar mig till o träffa HG ikväll, vill men är så trött! Nu ska jag ta och vänta lite till på att få något göra..

So long!



Min bunny;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0