Ris och Ros

I fredags gick jag ut med Sanna, vi hade mycke trevligt..va på cu bar och vidare till hugos , väl där träffade vi Tilda och Madde och dansa hela natten med vänner. Dock så gjorde alkoholen (förmodligen) att jag åkte på Bellas dumma förskylning för verkar mått precis som hon..håller på att friskna till nu men usch säger jag bara det har icke vart kul . Har vart med hästen min och tränat han också, han trivs med att fått gå in i stallet nu, myspys hästen<3

Har vart med älskling i helgen också, har vart underbart!! Även om jag typ haft ont i varenda muskel i kroppen hehehe.. Jag älskar dig Jimmy, föralltid din<3

kramar drika



Min kärlek:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0