I`m back sunshines

Idag har jag shoppat loss på undulatsaker, blev lite fågelsand, kräckers, leksaker, foderkoppar och en stång de kan slipa klorna på. Man ska inte släppa in mig i en affär full med fågelsaker kan jag lova, har svårt att hålla i pengarna då. Nu gottar de på sin morot och kräcker, de får vara uppe LÄNGE och leka idag.

Tänkte berätta att jag ska gå förskolärarutbildningen på LiU i Norrköping, det ska bli spännande men är lite nervöst just nu är ju så himla mycket nytt som jag måste ordna och sådant, hjälp! Men ser verkligen fram emot den här utbildningen och tror att det kommer bli mycket motiverande men säkert en hel del blod, svett och tårar med. Har köpt en dator än så länge så jag ska kunna plugga och skriva på datorn, ett bra köp.

Något sommarlov har jag inte haft men tog ju studenten nu i juni så inget sommarlov kvar? Har iallafall jobbat som en tok på Mcdonalds Klinga och trivs bra där, medarbetarna är härliga! Har lärt mig mycket av det här jobbet som jag verkligen tagit åt mig och tackar för.

Annars har jag inte hunnit göra mycket denna sommaren faktiskt, har vart med lite vänner lite granna, med mina älskade djur, latat mig och vart med pojkvän. Har inte hunnit åka iväg någonstans men det får vara! Hinner ju inte med allt inte hehe..

Idag har jag tänkt att försöka orka ta mig till stan och köpa lite nya kläder till hösten men gissar att sommarkläder är det enda som säljs än, tråkigt:/. Vill ju ha lite nytt så man kan känna sig fräsch. Nytt för denna månad är att jag inte har rött hår längre, just nu brunett med lite slingor i, gillart!

Nu är jag tillbaka och får se vad som skrivs och hur mycket, beroende på hur mycket läsare som är nyfikna!

Kram Fredrika



En av få lyckade bilder från studentkryssningen i mars:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0