2011

Tjo ho, nu är jag här igen efter lång väntan.. Nya året och ny månad, än så länge har det varit som vanligt faktiskt. Väntar just nu på att fylla år då blir det tatuering , som jag längtat! Igår var jag på Norrköping akvarier och hittade saker jag vill ha/önskar mig;) kommer bilder hehe..

Ja, vad har jag gjort då? Är med mina undulater och kaniner, häst för det mesta och älskling såklart. Umgås med mina vänner också, härligt. Kort och gott inget intressant liv, ikväll ska vi gå ut (jag och bella m.fl) och se hur den nya nattklubben puls är, blir väl spännande. Såg på meet the parents: little fockers igår på bio också, tyckte den var riktigt kul faktiskt..så se den;)

Nu ska jag chilla vidare med en undulat på varje axel, hej då

/Drika









Ja någon av dessa två burar önskar jag mig förutom pengar till tatuering, mina små är i stort behov av en större lägenhet;) Är bara bild på en utav dem men finns på båda på facebook! På norrköpings akvarier..

so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0