Snabbis inlägg

Håller tempot uppe, eller jag försöker iallafall. Sitter i skolan just nu och väntar på att  klockan ska gå..Ska möta upp Madde för en fika, skönt! Idag var jag uppe redigt tidigt så jag hann att rida Jojje och fixa hans "hem" innan skolan, var skönt. Vart en liten tur i Marby på han. Hedda var såklart med, hon är duktigaste stallvovven i världen.!

Jag har precis haft engelska b och hållt på lite med Irland, var intressant men tappade fokus till slut eftersom jag är lite trött så jag fick skriva min loggbok till Pa100 eftersom den tydligen inte sparade sig -.- Idag har jag alltså dagen ledig så det är skönt att jag inte behöver någon tid att passa utan blir väl att vara lite med Madde och sedan hem till Noahs Ark som mormor säger haha..:) Älskar mina små djur!:)

/Fredrika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0