Tough

Jaa..Just nu äre det ganska mycket som händer i mitt liv så då orkar jag helt enkelt inte med vissa saker..som att skriva bloggen hehe..Är helt otroligt mycket i plugget just nu så jag tror jag går sönder snart, bara pluggat i tre dagar och nu funkar inte fronter heller (INGEN) kan logga in. surt, där försvann den pluggkvällen. Har inte hunnit med något som vanligt den här veckan, jobbigt.

Såg American History x i tisdags eller onsdags och har aldrig sett den förrut. Såg den till filmanalysen i psykologin, sjukt bra film. Verkligen så man tänker till, se den helt enkelt. Kommer inte att ångra er..Även hunnit med att träna lite, jobbigt jobbigt med träningsvärk med skönt o känna att man lever not. På tal om inget så har jag spelat klart read dead redemption nu, blev ledsen ..nu är det påbörjat med fable III iallafall så får vi se hur jag gillar de sen, men II var kul så hoppas detta med är. Hoppas helgen blir great men verkar osäkert men får se.. Sov gott folks!

/Fredrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0